the time of my life

Jag kan inte sova. Men jag borde. Imorn är det sista jobbdagen för den här veckan. Sen är det ääääntligen helg, och jag är ledig både lördag och söndag. Det är behövligt kan jag lova. Men, det är bara en månad kvar med jobb. Sen är jag förmodligen arbetslös ett tag. Börjar få lite smått panik inför hösten. Men det löser väl sig alltid? Kanske... Fan, det var skönt att ha skolan där. Trots att det var kämpigt i perrioder så visste man iallafall vad man gjorde. Man hade pengar så man klarade sig osv.. vad gör jag nu om jag inte har jobb och inte får något studiebidrag varje månad? hmm.. det kan man ju fundera på. Nae jag skulle mer än gärna vara tillbaks för ca. två månader sen. Jag vill gå på bal igen, ta studenten och sätta på mig den vita mössan o sjunga så jag inte har nån röst kvar.


I had the time of my life.







t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0