to cool for school? not me..

i lördags var det utgång för hela slanten. trots att hela kvällen var skum och vi bara flummade runt så blev utgången amazing. lite pinsamma stunder, massa dans o tre timmars sömn. upp direkt för jobb på hageby. när jag kom hem från jobbet var jag lite trött kan man väl säga. slocknade direkt, vaknade runt sju och började se en film med mor o far. sen slocknade jag igen o aah, det var min södag.

idag skulle det vara info på skolan om min mattekurs jag skulle läsa. så jag och amanda som gick i min förra klass gick dit, men det visar sig att de sagt fel, jag skulle inte på info, utan jag börjar skolan ikväll! tack för den bomben liksom. skapligt nervös.
vi gick o kollade lite på style by tyra och jag köpte bikinin på bilden. ganska så nöjd kan man väl säga. kommer nog bli fiiin fiin i asien i vinter!
nu ska jag fixa iordning lite sen in till stan för att tagga matte med lite träning innan. sen kör det igång, tre timmar matte varje måndagskväll- here i come!

pusss j



kanske ska ta tag i o städa lite med? eller det kanske jag kan lämna till tove nu när hon flyttar in igen. mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0