thank god i found the good in goodbye.


tar inte mycket bilder men här har vi en på elin o lisa från igår!

Det händer så mykcet om dagarna så man har inte tid med datorn o såna saker. I veckan när det var fint väder stekte vi i mårängen en hel dag o avslutade dagen med en utgång! Sen har jag mest jobbat och varit inneboende hos dettan.

Igår köpte jag ett träningskort och började mitt nya liv. Det har jag sagt förr .. men vem vet.
Gick även till arbetsförmedlingen och skrev in mig. Är ju snart arbetslös :( buhu. Vill inte sluta jobbet. Jag trivs så bra där nu! På kvällen igår gick vi på bio och såg en asrolig film. Bridesmaid, den var helt klart mer än sevärd!

Idag har jag o dettan sovit till tolv, ätit pannkakor, legat lite till i min säng, och ätit lite mer pannkakor.
Nu är det dags att pallra sig upp o åka o träna med jessica!

Imorn är det back to work.


t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0