storstaden

mycket tid till att blogga blir det inte. o jag hoppas inte folk har tid att läsa bloggar heller! haha.
jag har varit ledig i två dagar nu. i söndags vare miniolf med familjen jakob o lina, o jag förlorade, förvånande va?
sen har jag gett min tid åt mitt hår. det har varit svart, rött, gult, orange, vitt osv. nu är det helt okej, men det krävdes att det skulle börja brinna först. elin som inte kan sin grej.. haha ;)

imorgon drar jag linda o elin till stockholm för jobb, och jävligt mkt roligheter. jag längrat. så borde inte sitta här utan borde sova nu på bums..

nä, dax att läsa mer om resan. dör av längtan till denna vinter.

pussss j


Kommentarer
Postat av: mimmi

hejhej, skulle inte ni kunna länka era vänners bloggar? kram

2011-08-07 @ 12:46:22
Postat av: natta

svar till tove; naww älskling tack:*

2011-08-07 @ 16:36:13
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0