söndag

det jobbas o knåtas. idag slutade jag tre och det var väldigt skönt. fanny har varit hos mig ikväll och hon är ganska bra den där tjejan. bara hon är här och snackar så behöver man inte göra så mycket annat. det är inte så många som får mig att känna så.

vi kollade lite resor.. haha. skadade. o lite bilder på dit vi ska. jag dör. fjärilar i magen blir det. så varmt. så fint. så coolt. så jävla grymt bara.
vi kollade också en film o drack te o åt soppa. haha. nu börjar hårdträning och vältränad tjej om ett halvår. fytusan.

nu ska jag fixa iordning lite. känns skönt att vara hemma mer än två timmar och kunna landa lite. saknar att vara hemma.

pusss j.

kvällens vinnar t-shirt och kvällens te. det blir inte mer glamoröst än såhär ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0