ledig o så


 
idag är jag ledig och det känns konstigt.. jag gick upp med tove imorse när hon skulle till jobbet. sen dess så har jag städat o ätit, men alla jobbar, o man orkar inte ens ta tag i att göra nått annat. jag har bara suttit o glott haha. ioförsig så är ju det skönt med, men det är en ovanlig känsla. nu ska jag vara hemma hela dagen idag och hela dagen imorgon, och det var så sjukt länge sen jag inte rörde mig från huset på en hel dag..

ikväll kommer asien folket hit och då ska jag ha lagat mat osv. sen är det planering som gäller. tove är ju härmed min sambo så hon får ju också vara med såklart.
imorgon tänkte vi vara några tjejer här hemma o käka tacos o sådär, sen så ska jag äntligen försöka få iordning på mitt hår med lite färg o slingor imorgon. vi får se hur det blir!

nu ska jag bada tror jag, fixa naglarna o smörja in mig.
okej då, det är ganska skönt att vara ensam hemma och vara ledig! :D

föresten så var jag ju på matte lektion igårkväll. o jag fattade mer igår än vad jag gjort på tre år. så jag hoppas det kommer fortsätta så.

pusss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0