du vet alla mina hemligheter

 

Nu är högsäsongen på Kolmårdens djurpark slut och framöver är det inte lika långa pass. Skönt faktiskt!
Lite ledigt vill man ju ha med även fast jag iofs varit ganska mycket ledig ändå i sommar. Dock känns
det inte som det. Helt plötsligt kändes det som att sommaren tog slut, o faktiskt så är vi ju inne på mitten
av augusti nu. Sickt! Vad har jag gjort i sommar? Jobbat, en del utekvällar, och umgåts med mina bästa.
Hade tänkt och velat hunnit med mer. Som härliga dagar ute på landet, sola o bada. Men mycket sol
har vi ju inte haft så får väl skylla på det.

Den här fredagkvällen har jag spenderat hemma hos Tessan och på Manésa med fina vänner.
Dom flesta drog ut men jag åkte hem för att sova. Välbehövligt faktiskt! Imorn är jag ledig o då ska ingen
klocka ställas. På kvällen blir det en trip till linköping, kan nog bli kul! :)

Nej som sagt sova var det ja , godnatt!

t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0