asien baby

så, nu har jag landat lite.
i förrgår bokade vi äntligen vår resa efter mycket om och men och en felbokning.
vi åker till asien den tredje januari och besöker thailand, malaysia, bali, gilliöarna, filipinerna och återigen thailand.
det kommer bli så grymt kul. och det är det enda jag kan tänka på just nu, men det lägger sig väl snart.
jag vill bara att det ska bli vinter, så man kan mysa med te, slå in julklappar och fira ett sjukt bra nyår. men först vill jag såklart ha den där riktiga hösten, med lite gråt, mycket skratt och massa mysiga kläder.



Bali.



Malaysia.

Filipinerna.

 




Thailand.


det ser ganska så skönt ut.. om nån vill åka till london så har jag tre biljetter jag kan sälja för typ 300 kr, och då åker ni den 3 januari..

pussssss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket gick biljetterna på och vart hittade ni dom? :)

2011-08-18 @ 17:21:25
Postat av: Anonym

sv: de kostade 5000 kr och vi sökte på skyscanner, och sen vidare till air asia!

2011-08-19 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0